door marketing_admin | aug 12, 2020 | Algemeen SEO
SEO staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands ook wel zoekmachineoptimalisatie. Dit betekent de website zó verbeteren, dat de zoekmachine hem beter kan lezen en zo de waarde goed kan inschatten. Het kiezen van de juiste SEO zoekwoorden is vaak...
door marketing_admin | mei 25, 2020 | Algemeen SEO
Een SSL-certificaat verhoogt de veiligheid van een website door de gegevens te versleutelen. Een veilige website, welke dus beschikt over een SSL-certificaat, wordt in de adresbalk aangeduid met ‘https’ in plaats van ‘http’. De extra ‘S’ staat voor secure en toont dus...
door marketing_admin | mei 11, 2020 | Uitleg van SEO termen
Google houdt het linkprofiel van je website in de gaten en zal je als autoriteit beschouwen wanneer er veel betrouwbare domeinen naar jouw website verwijzen. Hierdoor zul je hoger in de organische zoekresultaten komen. Artikel marketing = Een vorm van linkbuilding...
door marketing_admin | apr 27, 2020 | Algemeen SEO
Zoals eerder gezegd is het belangrijk dat je per pagina een unieke H1 tag hebt. Als jij al je pagina’s dezelfde titels geeft, denkt Google dat je allemaal dezelfde pagina’s op je website hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zorg ervoor dat je het...
door marketing_admin | apr 13, 2020 | Blog
Google Mijn Bedrijf is een soort Google+ voor bedrijven. Of de nieuwe gouden gids (ken je die nog?), maar dan veel veelzijdiger en actueler. Op je Mijn Bedrijf pagina toon je belangrijke bedrijfsgegevens als je adres, telefoonnummer, openingstijden en een omschrijving...
door marketing_admin | mrt 30, 2020 | Algemeen SEO
Zoals bekend is, is het belangrijk voor je website en voor de zoekmachine dat Google goed kan zien hoe de structuur van je website in elkaar zit. Ook voor het indexeren van de pagina’s is dit belangrijk. Een ander belangrijk voordeel van interne links is de...
door marketing_admin | mrt 16, 2020 | Blog
Zoekmachines volgen links van webpagina naar webpagina, van website naar website. Een zoekmachine als Google bestaat uit drie onderdelen: een zoekrobot, een index en een algoritme. De zoekrobot, ofte crawler, volgt 24/7 links en bewaart de HMTL-versies van de bezochte...
door marketing_admin | mrt 2, 2020 | Uitleg van SEO termen
Black hat SEO houdt in dat personen of bedrijven proberen de ranking van een website te verbeteren met ‘onnatuurlijke middelen’. In principe ziet een black hat SEO’er de zoekmachine als concurrent en zal hij/zij alles proberen om een website hoger te...
door marketing_admin | feb 17, 2020 | Blog
Een nofollow-link voorkomt dat er veel waarde wordt toegekend aan de achterliggende pagina. Dit betekent ook dat je bijna geen waarde van je eigen pagina weggeeft. Handig als je regelmatig artikelen plaatst, waarin je veel met links strooit ter informatie. Het...
door marketing_admin | feb 3, 2020 | Algemeen SEO
Onder commercieel verstaan we zelfstandige naamwoorden (eventueel in combinatie met woorden als koop of bestel online) waar hoge zoekvolumes en concurrentie voor bestaan. Woorden of termen waar je veel voor moet betalen in Google Ads worden door Google gezien als...